Monday 3 June 2013

cuti 3 hari .. balik kampung en sayang ...

fuhhh ... lega ko aku boleh cuti ..
walaupun tiga hari cuma ,
tersangatlah bermakna bagi aku yang dah hampir dua bulan tak menjengah keluarga di kampung ..

untung en sayang dapat apply cuti jugak ..
kalu tak alamatnya naik bas lah binik kesayangam die nie ..

aku balik dalam dua hari jer ..
dah cuti pun tak lame kan ..
xpe lah .. redha .. asalkan aku boleh lepas rindu kat keluarga dah ..

esok aku gerak balik ..
ikut plan nak gerak tengah hari sikit ..
malas nak redah jammed pepagi hari ..

keluarga kat kampung sibuk suruh aku balik cepat ..
tak sabar nak nengok mak buyung kott ..

sadiss ~~


en sayang pon dah mula panggil aku mak buyung ..
maklum lah perut dah membukit ..
siap kutuk perut aku macam belon ko ..
kuang ajau tuu ......

setiap kali die cakap cenggitu ,
aku muncungkan mulut ... merajukkk !! hehe ..
kang die gigih memujuk ..

hah ko , sape suruh bagi binik kau nie tacingg ???

hehe .. aku pon xtahu nak update ape ..
dah lah ..
aku nak kemas baju .. :)

2 comments:

  1. takpe..buyung2 pun tetap cun kan...hehe....enjoy ur holiday yek..masa untuk merehatkan minda dgn keluarga..=)

    ReplyDelete

komen disini ;)